Optimizare SEO
Pachete Optimizare SEO pentru motoarele de căutare.
Contactează-ne în funcție de pachetul ales
* Construim fundația online pentru afacerea ta prin optimizare SEO! Acestea sunt câteva dintre serviciile cheie pe care le oferim în cadrul pachetului de optimizare SEO. Fiecare proiect este personalizat în funcție de nevoile și obiectivele specifice ale afacerii. Dacă ai alte întrebări sau nevoi speciale, nu ezita să ne informezi pentru a personaliza oferta în mod corespunzător.
Promovare SEO si traffic organic
Care sunt cele mai importante aspecte SEO pe care trebuie să le luăm în considerare atunci când dorim o optimizare în motoarele de căutare (search engine optimization) în anul curent? și ce schimbari majore s-au realizat in algoritmii motoarelor de cautare in ultimii ani? Află cum poți avea trafic organic din Optimizarea SEO. Creșteți business-ul și beneficiază de avantajele de a obține lead-uri pe termen lung cu ajutorul Stackdream.
Comportamentul consumatorilor de produse și servicii se schimba în mod constant. Nu doar pandemia a afectat modul în care aceștia își procură produsele sau serviciile de care au nevoie, dar și activitățile la nivel național sau chiar mondial.
Interactiunea utilizatorilor cu site-ul web are o relevanta semnificativa, deoarece oferă nota cea mai mare in experienta pe care utilizatorul o are cand doreste sa cumpere un produs sau sa comande un serviciu. Core Web Vitals din Google Search Console este doar un instrument care indică ce pagini au probleme si unde, iar neglijarea acestuia reprezintă un element important care conduce către rezultatele slabe ale site-urilor web în search engines.
Fără o analiză prealabilă a cuvintelor cheie și a modului în care conținutul este creat și apare în căutările de pe internet nu veți reuși să atingeți performanțele unei optimizări SEO de durată. Indiferent că ne referim la campanii SEO On page sau SEO Off Page.
Link building-ul ajuta intr-adevar, insa nu reprezinta singurul aspect care contează. Există companii care pun accent doar pe construirea de link-uri, însă acest lucru nu vă oferă succesul garantat în mediul digital. Am reusit sa crestem pagini in motoarele de cautare in primele locuri si fără link building, chiar daca competitorii sau enciclopediile de tipul wiki aveau continut de ani de zile si il actualizau constant.
Țintim întotdeauna primele rezultate în căutări
PRIMA PAGINĂ NU ESTE SUFICIENTĂ!
Nu dorim ca site-ul tău să fie afișat doar pe prima sau a doua pagină, ci în top5 rezultate în Google. Așa cum am reușit cu clienți care au +10 ani vechime pe piață în obiectul lor de activitate, care nu aveau deloc rezultate înainte să ne contacteze, putem reuși și cu tine. Indiferent că ne referim la magazine online, site-uri de prezentare sau site-uri care vând servicii.
OPTIMIZARE SEO SAU RECLAMĂ PLĂTITĂ?
Optimizarea SEO oferă cel mai puternic instrument de promovare la ora actuală în motoare de căutare precum Google Search sau Microsoft Bing, fără bani. Dacă producția nu poate susține atât de multe comenzi, probabil nici nu va fi nevoie de reclamă plătită. Optimizarea SEO facilitează deja traficul web organic.
Un exemplu de interacțiune de acest gen a fost în anul 2021, când o firmă foarte mare dintr-un anume județ al României, care activa în domeniul agricol, și-a oprit site-ul web și a dezactivat produsele din site, deoarece susținea că are prea multe comenzi. Indiferent că este adevărat sau nu, acesta își făcea reclamă în social media și targeta oamenii care erau dispuși să vină la magazinul său local și nu mai dorea să vândă online. Ștergerea produselor nu este o soluție. Dispariția paginilor din Google Search nu vă facilitează promovarea brandului, în special când ne referim la o firmă locală cum este aceasta. Reclamele pot veni și mai târziu sau chiar în paralel cu realizarea unei bune optimizări SEO, pentru a avea rezultate bune. Și vă spunem acest lucru din experiență.
OPTIMIZARE SEO PE CONT PROPRIU
Modalitatea de a învăța singur realizarea unor campanii de optimizare SEO consumă timp și energie, iar acest drum nu este ales decât de freelanceri sau oameni care lucrează part-time în business-urile lor. Iar frica de externalizare a acestui serviciu le poate afecta businessul, deoarece părerea comună despre unele agenții de servicii SEO din piață este negativă. Nu contrazicem acest aspect, însă există agenții SEO sau firme care pot aduce rezultate extraordinare.
Ce este SEO? Ce reprezintă optimizarea în motoarele de căutare?
Află ce înseamnă Optimizarea pentru motoarele de căutare. SEO este doar un acronim de la Search Engine Optimization (optimizare în motoarele de căutare). Prin tehnici SEO nu ne referim doar la două-trei instrumente care se pot folosi pentru a ocupa o poziție în căutările Google, Bing, Yahoo! sau orice alt motor de căutare. Ci la toate metodele care ajută un site web (care reprezintă o afacere sau un brand personal) să atragă vizitatori într-un mod organic. S-ar putea afirma că acest lucru implică obținerea de lead-uri, exact ceea ce fac și anumite campanii de publicitate cu obiectiv de marketing de vânzări din Google Ads, Facebook și Instagram Ads, Tiktok Ads, iar acele lead-uri trebuie convertite ulterior în vânzări, reclamele nefiind suficiente. Calitatea și cantitatea traficului organic depind foarte mult de modul în care pagina este citită de algoritmii motoarelor de căutare și de interacțiunea vizitatorilor cu aceasta.
Creatorii algoritmilor de indexare pentru motoarele de căutare au pus accent pe verificarea paginilor web înainte ca acestea să fie servite publicului. Structurile de cuvinte sau expresiile repetate nu doar că provoacă spam, ci scad nivelul de încredere al paginii și nu ajută neapărat ca site-urile web să obțină lead-uri prin SERP (Search Engine Results Pages). Istoricul de căutare nu a reprezentat decât un punct de plecare pentru afișarea rezultatelor în Google Search sau Microsoft Bing cu ani în urmă. Însă nu este suficient. Deși la ora actuală, dacă suntem singurii vizitatori ai propriului site web și căutăm cuvintele cheie sau titlurile într-un motor de căutare, apărem primii. Dar dacă schimbăm browserul, nu apărem nici pe prima pagină. Cookies-urile contribuie la crearea unei experiențe personalizate. Și nu doar Google susține acest lucru prin angajații săi, ci întregi companii care se bazează pe aceleași tehnologii sau pe tehnologii similare cu Google. Vă puteți programa consultații cu agenți de la Google și veți afla aceleași lucruri pe care noi le-am aflat. Optimizarea superficială a conținutului și căutarea paginii respective după două săptămâni nu vă oferă beneficiile pe care le aveți dacă vă concentrați asupra unei reale optimizări SEO. Deoarece altor utilizatori nu le apare pagina ta în primele rezultate din căutări dacă și tie îți va apare. V-ați întrebat vreodata de ce se intampla acest lucru si ce dirijeaza algoritmii?
Optimizare SEO și personalizarea experiențelor în căutări
Preluarea rezultatelor în funcție de preferințe
Analiza datelor mari descrie procesul de descoperire a tendințelor, modelelor și corelațiilor în cantități mari de date brute pentru a ajuta la luarea deciziilor bazate pe date. Aceste procese folosesc tehnici familiare de analiză statistică, cum ar fi gruparea și regresia, și le aplică la seturi de date mai extinse cu ajutorul unor instrumente mai noi. Big data conduce la experiențe mai bune pentru clienți și la rezultate foarte bune pentru afaceri. Motoarele de căutare sunt împuternicite să preia rezultate vizate în funcție de preferințe, opțiuni și detalii despre locație. Iar aceste lucruri se întâmplă deja în afacerile de comerț electronic. Fiind un proces complex, motoare de căutare ca Google, Microsoft Bing sau Yahoo! procesează solicitarile unor trilioane de căutări zilnice și le oferă răspunsuri personalizate.
Actualizarea algoritmilor de indexare și schimbarea practicilor SEO – Google
Google își schimbă algoritmii atât de frecvent, încât o parte din afacerile care își optimizează singure site-urile sau care fac reclamă folosind Google Ads pentru E-Commerce nu țin pasul și se retrag la jumătatea drumului sau chiar la început. Factorii de ranking SEO sunt atât de variati încât bulversează majoritatea antreprenorilor la început de drum sau antreprenorilor cu vechime pe piață de zeci de ani. Practicile SEO se schimbă frecvent, iar indexarea paginilor web nu se mai concentrează doar pe conținutul pe care îl furnizăm vizitatorilor.
Google este concentrat pe experiența utilizatorilor. Desi site-uri web precum Moz.com, Ahrefs, Majestic, Semrush sau agenții SEO renumite pretind că au secretele unei indexări eficiente și ușoare, în realitate lucrurile stau altfel. Instrumentele SEO nu sunt suficiente pentru monitorizarea caracteristicilor pe care Google pune accentul, deoarece majoritatea estimărilor pe care instrumentele le fac nu sunt reale 100%. Am fost contactați de o agenție SEO care dorea să ne ofere „cele mai bune servicii” de pe piață și cele mai bune instrumente pentru un site web care postează regulat articole (de trei ori pe săptămână aproximativ). Încă de la prima discuție persoana în cauză a susținut că ne poate aduce rezultate de mii de vizitatori și că acel site în acel timp avea doar 7000 de vizite lunare, conform estimărilor sale. Realitatea era că site-ul web avea între 15.000 și 30.000 de vizite lunar. Așadar nu aveam nevoie de estimarile pe care el sustinea ca le are din instrumente / tool-uri online de optimizare SEO.
De ce sfaturi SEO ar trebui să țin cont pentru a atrage clienți?
Aspectul paginii trebuie să fie simplu și intuitiv. Fără scheme complexe, categorii dificile și greu de înțeles pentru clienții care vor să comande de la un produs cu un preț mic până la produse cu o valoare mare.
Descrierile meta trebuie să fie orientate către ce beneficii aduc serviciile sau produsele companiei tale pentru clienți și nu pe lauda brandului sau a unei singure caracteristici.
Titlurile meta trebuie să fie concise, clare, corecte și să atragă utilizatorii. Nu ne referim neapărat la clickbait-uri, deși acestea cam domină piața în ziua de azi.
Viteza de încărcare a paginilor web trebuie să fie rapidă și fără întreruperi, și pe cât de mult fără coduri JavaScript care să ruleze înainte de body. Speed page este un factor de ranking esențial, în special pe mobil. Implementarea AMP în Google AdSense pentru bloggeri și site-uri de știri a încurajat obținerea unei experiențe rapide a utilizatorilor pe mobil. Iar oamenii care își spun povestea prin articole au nevoie de optimizare SEO pentru paginile create, altfel nu ar mai fi accesate atât de mult, iar social media este un instrument insuficient pentru a fi promovate doar acolo.
Aspect responsive pentru tablete și dispozitive mobile: Dacă livrați aceeași pagină în aceeași rezoluție și utilizatorilor de mobil, atunci nu vă așteptați la o interacțiune prea plăcută și la un bouncerate foarte bun, pentru că vizitatorii vor părăsi pagina. Concentrați-vă pe design-ul responsiv, deoarece majoritatea oamenilor din ziua de azi folosesc mai mult timp un telefon decât un laptop sau un calculator.
Conținutul paginii trebuie să ofere o valoare foarte importantă vizitatorului, încât acesta să rămână pe pagină și să nu iasă în primele 10 secunde de accesare.
Recomandările generale pentru procesul de optimizare SEO sunt:
- Meta titluri: 600px
- Meta descrieri: 960px
- Cuvântul cheie (keyword): să existe în primele 100 de cuvinte ale paginii web
- Permalink: numarul de caractere din adresa URL sa fie mai mic decat 115
Insa si aceste lucruri se schimba constant in algoritmii motoarelor de cautare. Iar respectarea numerelor oferite de ei nu inseamna ca produc si rezultatele așteptate întotdeauna, chiar daca masuram rezultatele prin vizite, ceea ce contează este ca utilizatorii să cumpere, iar lead-urile/vizitele să se transforme în vânzări.
Evitați dificultățile în Optimizarea SEO
De la optimizarea conținutului și a structurii site-ului până la crearea de legături relevante și strategii de cuvinte cheie, suntem aici pentru a maximiza potențialul afacerii tale online. Cu noi poți beneficia de o prezență puternică în căutările online. Obține rezultate durabile în creșterea afacerii tale.