Instructiuni și modalități de plată

Servicii web Stackdream

MODALITĂȚI DISPONIBILE PENTRU ACHITAREA SERVICIILOR

1. PLATA ONLINE PRIN CARD BANCAR
La plata online prin card bancar nu se percep comisioane de la client. Completați un formular cu informații despre card în pagina securizată a procesatorului de plăți.
Modalitate de plată: disponibilă

2. TRANSFER BANCAR / LA GHIȘEUL BĂNCII
Unitate: Banca Transilvania
Sucursala Unirii, Piața Alba-Iulia, Nr. 2, Bl. I1, București
Cont: RO76BTRLRONCRT0523953101 (RON)
Modalitate de plată: disponibilă

3. TREZORERIE BUCUREȘTI SECTORUL 6
Unitate: Trezorerie
Locație: București Sectorul 6
Cont: RO10TREZ7065069XXX016976
Modalitate de plată: disponibilă

Pentru achitarea serviciilor compania noastră vă oferă instrucțiuni, informații și modalități de plată afișate pe această pagină web. Această pagină poate fi modificată periodic în cazul în care vom adăuga noi modalități de plată pentru serviciile furnizate. În cazul în care doriți activarea serviciilor cât mai repede, ne puteți trimite chitanța eliberată de bancă, care dovedește faptul că ați efectuat plata unei facturi.

Pentru clienții care au nevoie de asistență directă în ceea ce privește achiziționarea și plata serviciilor de la compania noastră este indicat să se trimita un tichet de asistenta din Contul de Client. Fiecare tranzacție care se referă la conturile DIGITALCLOUDER SERVICES S.R.L reprezintă legătura dintre noi și dumneavoastră. În cazul în care apar neclarități vă putem asista pentru soluționarea acestora. Pentru obținerea serviciilor dorite vă punem la dispoziția dumneavoastră modalități de plată în vederea obținerii serviciilor comandate.

1. PLATA ONLINE PRIN CARD BANCAR – VISA, MAESTRO, MASTERCARD


Această modalitate de plată este disponibilă prin accesarea contului de client creat pe acest site web. Prin urmare aveți la dispoziție plata online prin card bancar. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți opțiunea de Plată Online prin Card Bancar atunci când doriți să plătiți o factură generată de sistem. Vi se va deschide o fereastră care vă va cere detaliile cardului bancar, iar dumneavoastră trebuie să completați acele spații libere în vederea achitării facturii. După procesarea plății online factura va fi afișată în contul de client cu eticheta „PLĂTITĂ” sau „ACHITATĂ”. Timpul de așteptare până la realizarea și procesarea plății online cu cardul variază de la card la card (Visa/Visa Electron/Mastercard). Facturile platite online prin card bancar pot fi verificate manual de echipa noastra inainte de procesarea comenzii.

Pentru instituții publice este necesar să fim contatați înainte de plata sau plasarea. În cazul în care nu veți primi pe email confirmarea procesări plății, banii vor fi restituiți în contul dumneavoastră de către procesatorul de plăți sau de către compania noastră. Reglementările de plată ale companiei noastre se bazează pe legislația în vigoare a României și pe politicile actuale ale Uniunii Europene. Daca ați ales metoda de plată „Online prin card bancar” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului 3D Secure elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. Sistemul 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut: pentru platile prin card bancar nu sunt percepute comisioane de la client!

2. TRANSFER BANCAR / LA GHIȘEUL BĂNCII


Fiecare depunere a unei sume de bani în conturile bancare ale companiei noastre este considerată un Transfer Bancar. Există posibilitatea transferării online sau plătirea facturii la ghișeul băncii. Toate transferurile bancare sau interbancare trebuie realizate în conformitate cu data scadentă a facturilor, numele serviciilor achitate și numele de client. Este indicat să specificați numărul facturii atunci când plătiți servicii sau produse prin trasnfer bancar, deoarece este nevoie de trimiterea unei dovezi prin email sau printr-un tichet de asistență din contul de client în scopul activării serviciilor.

Taxele adiționale sunt plătite și suportate de client, adică de dumneavoastră dacă sunteți client al companiei noastre, deoarece dumneavoastră alegeți această metodă de transfer. În situația în care suma de bani virată în contul bancar al companiei prin transferuri bancare este diferită față de cea trecută pe factură sau în contul de client de pe website vom soluționa procesul de plată împreună cu persoana care achiziționează acele servicii. Respectarea normelor potrivit Uniunii Europene și României în cazul transferului bancar reprezintă punctele noastre de reper în cooperarea cu fiecare client.

3. PLATA PRIN TREZORERIE – BUCURESTI SECTORUL 6


Instituțiile publice din România care doresc să-și achite serviciile existente la compania noastră sau care doresc să colaboreze cu noi sunt nevoite să efectueze plăți către Trezoreria Sectorului 6 din București, IBAN: RO10TREZ7065069XXX016976. Furnizăm informații referitoare la procesul de achitare a serviciilor noastre pentru instituțiile bugetare românești dacă suntem contactați printr-un tichet din contul de client sau printr-un email la adresa contact@stackdream.ro.

RECONFIGURARE SISTEM ELIBERARE FACTURI


In data de 29.12.2022 sistemul de eliberare proforme si facturi finale a fost reconfigurat:

  • Incepând cu 01.01.2023 in contul de client de pe acest site veti gasi doar proformele eliberate de compania noastra, indiferent ca sunt achitate sau nu. Daca faceti plata facturii proforme o puteti descarca din contul de client.
  • Termenul de plata al proformelor este 5 zile lucrătoare. Excepții vor fi doar facturile eliberate conform contractelor semnate cu entități juridice (ONG-uri/Asociatii, Instituții publice, SRL, PFA) sau înțelegeri de plată pe baza unor documente justificative, unde poate fi stabilită altă dată scadentă mai mare de 5 zile.
  • Proforma care are termen de plata 5 zile se va anula dupa aceste zile. Iar daca nu o platiti la timp, atunci serviciile vor fi stopate (in cazul reinnoirilor) sau nu vor fi oferite (in cazul comenzilor noi).

Cum voi avea acces la factura finala in urma platii proformei?

  • Dupa receptionarea platii vom trimite pe email factura finala.
  • Data incasarii va fi cea care apare pe extrasul nostru de cont de la banca / trezorerie sau in procesatorul de plati EuPlatesc.
  • Putem afisa numarul proformei pe factura finala pentru a pastra evidenta platii.