De ce să nu folosești Search Network Partners și Display Network într-o campanie de tip Search în Google Ads? După crearea unei Campanii în Google Ads și crearea structurii în anunțurile publicitare în Google Ads algoritmul va recomanda automat păstrarea rețelelor în care Google își vă difuzează reclamele. Am detaliat mai jos de ce nu este bine să folosim aceste rețele într-o campanie în motorul de căutare Google.

Care sunt rețelele unde putem desfășura o campanie în Google Search?

  • Google Search Network: Anunțurile care apar în căutările din motorul de căutare Google atunci când vizitatorii tastează pe Google un cuvânt cheie. Acest cuvând cheie face parte din lista de cuvinte cheie pentru difuzarea reclamelor de tip Search în Google Ads. Exemplu: caut pe Google pahare și îmi afișează reclame la site-uri web care vând pahare.
  • Google Search Partners: Anunțurile pot apărea lângă rezultatele căutării Google și alte site-uri Google atunci când oamenii caută termeni relevanți pentru cuvintele dvs. cheie
  • Google Display Network: O modalitate simplă de a obține conversii suplimentare la costuri similare sau mai mici decât în ​​Căutare cu bugetul de căutare neutilizat.

 

De ce să nu folosești Search Partners și Display Network într-o campanie de tip Search în Google Ads
De ce să nu folosești Search Partners și Display Network într-o campanie de tip Search în Google Ads

 

Atunci când creăm o campanie în Search, Google Search Network va fi automat inclus. Iar Google Search Partners și Google Display Network vor fi cele suplimentare care sunt bifate automat la crearea unei campanii. Acestea trebuie debifate. Am detaliat mai jos de ce.

Ce știm despre Google Search Network?

Pentru a vă ajuta să obțineți un cost pe conversie similar cu cel pe care îl obțineți în rețeaua de căutare. Unele click-uri din rețeaua partenerilor de căutare pot costa mai mult sau mai puțin decât licitarea CPC maximă în Google Search. Performanța partenerului de căutare nu va afecta scorul de calitate a căutării.

Ce știm despre Google Search Partners?

Google Search Network se concentrează pe intențiile de căutare ale persoanelor, însă Google afișează reclamele și pe site-urile partenere (cu autoritate înaltă), de exemplu Youtube, Ask.com, Yahoo! etc. Partenerii Google se schimbă constant, așadar nu știți care sunt noii parteneri către care bugetul este cheltuit.

Cum puteți testa? Cea mai simplă metodă este să creați o campanie în Google Search pe anumite cuvinte cheie și să bifați căsuța de la Google Search partners. Dacă caută cineva pe Youtube sau pe Ask.com pahare, le este afișată automat reclama noastră. Dar asta nu înseamnă că ei au intenția de cumpărare. Poate caută tipuri de sticlă pentru crearea unui pahar sau modele de pahare. Nu au o intenție de conversie directă sau o intenție de cumpărare implicită. Cea mai bună practică este să nu folosim rețeaua de căutare a partenerilor, deoarece banii cheltuiți în Google Ads pe o campanie de tip Search au ca scop afișarea reclamelor în Google Search. Nu la partenerii Google. Dacă aveți buget suplimentar puteți folosi și Google Search Partners. Însă țineți cont că Google este un business care dorește să creeze bani din algoritmii proprii și afișarea de reclame prin parteneri nu vă face decât să cheltuiți mai mulți bani.

Ce știm despre Google Display Network?

Google ne anunță că vom obține conversii incrementale în rețeaua de display la costuri similare sau mai mici decât în ​​Search: „Anunțurile dvs. vor apărea numai atunci când nu folosiți tot bugetul dvs. în rețeaua de căutare sau când conversiile în rețeaua de display sunt mai ieftine, iar celelalte campanii în rețeaua de display nu sunt eligibile pentru difuzare. Performanța dvs. în rețeaua de display nu va afecta scorul de calitate al căutării. Nu este necesară nicio configurare suplimentară pentru înscrierea cu un singur click”.

Display Network se referă la toate informațiile, extensiile și link-urile, cu tot cu numărul de telefon și toate datele adăugate în Ad Group și le afișează pe site-urile web care sunt parte din rețeaua de display. Dacă ați creat vreodata un website și ați folosit Google AdSense, știți faptul că Display Network este conectat la acesta.

Creatorii de conținut afișează reclame pe site-urile de știri sau bloguri prin intermediul Google Ads în scopul monetizării. Aceste reclame sunt de fapt preluate din Google Display Network. Ceea ce noi țintim printr-o campanie de tip Search este bazat pe ceea ce oamenii caută prin cuvintele cheie. Dacă ei caută un set de pahare pe google, le afișăm reclama noastră la pahare direct in Google Search. Ceea ce display network face este să afișeze această reclamă pe site-uri random și noi nu cunoaștem exact cine se uită la ele, iar șansa de cumpărare produse este atât de mică, deoarece intenția este relativă într-o campanie din rețeaua display.

Ce urmărim în realitate într-o campanie desfășurată în Google Search?

Într-o campanie desfășurată în Google Search urmărim să țintim intenția de căutare pentru termenii pe care vizitatorii îi folosesc. Cuvintele cheie căutate de utilizatori le folosim în campaniile desfășurate în Google Search și în acest fel vizitatorii sunt convinși să cumpere și să devină clienți cumpărând produsele, comandând servicii sau orice altceva caută.

Tipul de campanie depinde întotdeauna de tipul de afacere pe care o aveți și ce obiectiv de marketing aveți setat.

De îndată ce setați o campanie în Google Search, acesta bifează automat rețelele de display și de căutare. Display Network și Search Network sunt rețele total diferite față de motorul de căutare în sine.

Concluzie

Scopul nostru este de a crea o campanie de tip Search în Google Ads, nu în rețeaua de Display și nu în Google Search Partners. Chiar dacă le combinăm, nu vom reuși să separăm datele atunci când analizăm rezultatele campaniei, deoarece vor fi afișate date adunate din toate rețelele, cea de căutare în Google, cea de display display și Google Search Partners. Așadar care rețea a adus cei mai mulți clienți și care rețea nu oferă performanță? Nu există o metodă de a testa sau optimiza acest lucru, deoarece nu controlăm unde sunt afișate reclamele. Se poate totuși să folosesc toate tipurile de rețea într-o campanie de tip Search? Da, de fapt Google recomandă acest lucru. Dar vă consumă bugetul foarte rapid și nu recomandăm niciodată să combinați aceste tipuri de rețele în aceeași campanie.

Care sunt recomandările noastre concrete?

  • Vă recomandăm să nu folosiți Google Search Partners într-o campanie de tip Search în Google Ads, deoarece vizitatorii care intră pe site-uri web au intenții diferite.
  • Vă recomandăm să nu folosiți Google Display Network, deoarece nu doriți să amestecați niciodată intenția de căutare cu o rețea de display. Sunt două lucruri complet diferite pe baza cărora se pot crea campanii separate și colecta date separate pentru rapoarte.
  • Vă recomandăm să folosiți doar Google Search Network – doar afișarea de reclame în motorul de căutare Google atunci când creați o campanie de tip Search.
Published On: decembrie 22nd, 2022 / Categories: Marketing Online /