ANGAJAMENT DE CALITATE

ANGAJAMENT DE CALITATE

În cazul în care Stackdream își schimbă furnizorii sau furnizorii actuali ai Stackdream nu mai dispun de anumite servicii sau caracteristici care fac obiectul Contractului, atunci Stackdream poate oferi serviciile contractate sau servicii similare cu cele contractate de la alti furnizori de pe piață, fără solicitarea de daune-interese de părțile implicate. Stackdream se poate ocupa de migrarea datelor, iar Clientul accepta și este de acord cu timpul de migrare comunicat de Stackdream catre serverele/ip-urile altor furnizori, nameservere noi (daca este cazul) și indisponibilitatea serviciilor contractate in perioada migrarii (daca va fi cazul) si alte condiții dacă sunt impuse de Stackdream sau de furnizorii Stackdream. Stackdream poate trimite notificare pe email sau in Contul de Client referitor la schimbarea furnizorilor inainte ca aceasta sa aiba loc (daca va exista o schimbare a furnizorilor).

Excepții

Conturile clienților nu vor beneficia de acest angajament de calitate, dacă eroarea sau nefuncționarea site-ului este cauzată sau generată de:

  • Situații de forță majoră, convenită ca fiind acel eveniment imprevizibil petrecut după intrarea în vigoare a contractului care împiedică partea sau părțile să își îndeplinească obligațiile asumate prin contract, exonerează de raspundere partea care o invocă în condițiile legii. Situații de forță majoră asupra cărora nu avem control pot fi, dar fara a fi limitate la:
    • războaie
    • calamități naturale
    • indisponibilitatea/intreruperea comunicațiilor
    • imposibilitatea utilizării rețelelor de comunicații publice sau private
    • incendii
    • atacuri informatice: viruși, hackeri, DDOS, Flood, SYN
    • cutremure
    • embargouri
    • acțiuni ale autorităților legale competente
    • lucrări de întreținere/mentenanță anunțate
    • probleme ale sistemului de nume de domeniu (DNS) care nu pot fi controlate de Stackdream
    • probleme de rețea internet (în afara rețelei noastre), cum ar fi furnizorul dumneavoastră de internet sau alte cauze
    • nefuncționarea corectă a unui software oferit de o altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic, platforma de emitere facturi, platforma de asociere serviciu comandat pe contul de client sau procesator de plăți online)

Amendament

DIGITALCLOUDER SERVICES SRL isi rezerva dreptul să modifice sau sa revizuiasca în orice moment Angajamentul de Calitate, inclusiv termenii și conditiile acestuia. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru. Clientul are obligația de a verifica Angajamentul de Calitate (disponibil la adresa web https://www.stackdream.ro/angajament-de-calitate/ ) o singură dată la 15 zile consecutive pentru a lua în considerare modificările realizate, deoarece aceste modificări îi asigură Clientului obligații din punct de vedere juridic.