Deoarece am fost întrebați în mod constant cum se pot obține bani din Google AdSense, vom dezbate această temă prin intermediul acestui articol despre cum să scoți bani din Google AdSense în România. Cum funcționează mai exact monetizarea website-urilor prin intermediul Google AdSense? Este posibil să scoți bani din Google AdSense în România? Răspunsurile vor fi enunțate pe parcursul acestui articol.
Poți câștiga bani din Google AdSense?
În ziua de azi tot mai multe persoane speră că pot să câștige suficienți bani în mediul online din deschiderea unui blog, a unui canal de youtube sau a unui simplu website prin care să-și promoveze serviciile. Ei bine, lucrurile nu sunt atât de simple cum par. Ai nevoie de multă muncă și perseverență dacă îți dorești să obții cu adevărat câștiguri din blog-ul tău prin intermediul Google AdSense.
Nu o să vă oferim o opinie subiectivă în ceea ce privește câștigurile din AdSense pe care le puteți acumula. Am avut ocazia să discutăm cu persoane care au afaceri suficient de dezvoltate pentru a le monetiza și a construi un blog în jurul lor mai târziu, ca la final să obțină bani din Google AdSense.
1. Alege-ți foarte bine nișa pe care construiești blog-ul
Google AdSense nu produce foarte multe venituri dacă nu ai suficient de multe vizite. Cu cât ai mai multe vizite, cu atât poți strânge mai mulți bani în contul tău. Ideea pare simplă la prima vedere, însă foarte multe persoane nu au câștiguri din Google AdSense pe cât ar dori să aibe.
Nișa te reprezintă în totalitate. Îți reprezintă brand-ul și serviciile oferite, cât și direcția în care îți îndemni clienții să achiziționeze produse sau servicii.
Vă vom oferi un exemplu simplu: Să spunem că aveți un website care aparține unui fast-food pe care îl dețineți. Alături de acesta, aveți un blog în care frecvent redactați articole despre diferite tipuri de mâncăruri. Este foarte important să redactați articole pe nișa pe care oferiți și produsele și mâncărurile clienților. Nu puteți redacta un articol intitulat „Cum să îți alegi bicicleta perfectă în 2020?”, dar unul numit „Cea mai picantă mâncare apreciată de clienți în anul 2019 la restaurantul x?” da. Și nu doar articole care să aibă legătură cu compania dumneavoastră, ci și cu nișa în sine: „Care este cea mai picantă mâncare pe care o puteți servi?”. Aceste tipuri de articole se dovedesc a avea un succes mult mai mare decât penultimul articol, în special cel din urmă menționat.
2. Construiește-ți un blog care să-ți susțină brand-ul
Dacă ai deja un brand pe care îl stăpânești sau ai vreo idee despre un nume care ar atrage suficient de bine piața pe care o țintești, atunci nu mai sta pe gânduri. Alege-ți un brand suficient de bun, care să vândă doar prin puterea numelui.
Restul sunt doar strategii de marketing și „oferte” al firmei de a atrage clienți. Dacă numele este suficient de bun, deja ai șanse mai mari ca un vizitator să-l aleagă atunci când se hotărăște să revină pe website-ul tău.
Următorul pas este înregistrarea numelui de domeniu și construirea blog-ului. Numele de domeniu îl puteți înregistra direct de la ROTLD dacă este .ro, iar dacă conține extensia de domeniu .com vă recomandăm să îl înregistrați la o firmă care vinde servicii în plan internațional, cum este de pildă bluehost.com.
Firma noastră de servicii și găzduire web oferă de asemenea posibilitatea înregistrării unui domeniu și achiziționarea unui pachet de găzduire web la prețuri rezonabile. Pentru mai multe detalii, vizitați https://www.stackdream.ro/
Vă recomandăm alegerea unei platforme ușor de utilizat, cu actualizări frecvente din partea unei echipe de dezvoltatori profesioniști. Recomandăm cu drag WordPress vizitatorilor care citesc acest articol, deoarece este cea mai simplă, intuitivă și flexibilă platformă pe care o puteți utiliza.
3. Postează conținut aproape zilnic pe blog
Un pas foarte important pe care foarte multe persoane îl evită în mod constant este redactarea a cât mai multe articole pe parcursul unei zile. Desigur că majoritatea persoanelor sunt ocupate, poate au locuri de muncă, poate nu au suficient timp să stea în fața calculatorului după o zi întreagă, însă aceste lucruri te opresc din atingerea obiectivului propus de tine, și anume să îți scoți bani din Google AdSense sau cel puțin să-ți atragi vizitatorii articolelor tale pe website-ul principal, pentru a cumpăra produse sau servicii.
Dacă nu poți posta conținut aproape zilnic, atunci ai putea să mai chemi alături de tine o persoană care să te ajute. Nu trebuie să faci toată această treabă de rutină de unul singur. Există ajutor, însă trebuie să îl găsești.
O altă variantă în cazul în care dețineți o firmă, ar fi angajarea unei persoane care să se ocupe doar de articolele de pe blog. Este foarte ușor să găsești tineri care să fie interesați de acumularea unei experiențe noi și de câștigarea unei sume de bani lunară doar prin redactarea unor articole pe blog. Gândește-te că acest lucru îți poate crește și afacerea, dar și veniturile din Google AdSense dacă ajungi la suficient de multe vizite unice pe lună.
4. Este posibil să câștig bani din Google AdSense în România?
Da, este posibil. Dacă ai suficient de multe articole redactate pe blog-ul tău ai șanse suficient de mari să câștigi sume de bani mulțumitoare. Nu spunem și nu vom spune că poți deveni independent financiar dintr-un blog în țara noastră, însă este posibil să-ți asiguri traiul zilnic odată ce acumulezi un număr de articole bine redactate, fără greșeli, bine optimizate SEO și cu un conținut care să țină efectiv vizitatorul pe website mai mult de 1-2 minute.
Sunt suficient de mulți blogg-eri care se plâng că nu au câștiguri suficient de mari în România, însă problema nu apare la articolele redactate și care deja aduc vizitatori unici. Ci la crearea unor articole noi, care să ofere prilejul de întoarcere pe blog a aceluiași utilizator și a altora noi. Acesta este un punct foarte pun pe care dacă îl atingeți vă puteți mări constant vizitele și puteți câștiga sume mai mari de bani din Google AdSense la final de lună.
5. Pot face bani din Google AdSense dacă am conținut în limba engleză?
Da. Și chiar încurajăm acest lucru. Un blog care aparține unui domeniu .com și articole în limba engleză are mult mai multe șanse să fie citit de oameni din intreaga lume, față de un blog care are domeniu.ro și articole doar în limba română.
Puteți câștiga sume de bani mult mai mari dintr-un blog care are conținut în limba engleză. Un exemplu potrivit este phonearena.com, unde o parte din redactori sunt români.
Poza alăturată evidențiază reclamele prin Google AdSense, cât și numele redactorilor. Aveți mult mai multe șanse să monetizați un blog care are conținut în limba engleză, decât unul care are conținut în limba română. Dacă doriți să scrieți despre noutăți din lumea internetului, IT, calculatoare și subiecte similare, atunci puteți face acest lucru direct în limba engleză.